Cu ferestrele deschise

Suntem de patru ani oficial împreună. Pentru unii căsătoria noastră poate părea stranie, dar tu odată ai zis că pe soți trebuie să-i unească ceva – pasiunea pentru grădinărit sau dorința de a-și ucide vecinii)). Pe noi ne unește libertate în căsătorie, fiecare dintre noi ne futem câteodată cu altcineva. Pe soțul meu îl excită când citește mesajele pe care mi le trimit ceilalți, iar eu mă excit când îmi povestește despre aventurile lui. Acest lucru salvează căsătoria noastră atunci când suntem departe unul de altul.

Ceea ce facem noi sunt doar niște jocuri, doar sex. Pe unele femei le uită cum le cheamă.

Odată i-am povestit prietenei mele despre viața noastră personală. Ea se plângea pe soțul ei care o numește curvă. Când a auzit a zis că suntem bolnavi. I-a spus soțului și ei ne privesc acum ca pe niște perverși. Se tem să nu ne dăm la ei))).

Să nu-ți închipui că la noi acasă sunt orgii, fiecare ne vedem cu altcineva apoi revenim acasă. Împreună putem vorbi ore în șir apoi facem dragoste. Una dintre prietenele lui nu știa că eu știu că el se culcă cu ea. A fost dezamăgită când a aflat, ea credea că e mai bună decât mine de asta a ales-o să mă înșele.

Mulți nu vor înțelege relația noastră, dar eu sunt fericită. Niciodată soțul meu nu o să aibă amantă și nu va trebui să plâng.

Autor: Anonim

Imagine: secvență din filmul „The dreamers”

 

Lasă un răspuns

