Dorințele noastre încă se mai răzbună

Ne-am cunoscut demult, atât de demult încât toți oamenii care au știut măcar ceva despre relația noastră fie că nu mai fac parte din decor fie că au uitat deja tot.

Eram tineri și atât de diferiți. Eu plină de principii morale (nu ale mele, împrumutate și impuse), el – plin de idei, plin de dorințe si  atât de lipsit de inhibiții încât mă speria. Mă ducea de la agonie la extaz in trei secunde, mă făcea să mă simt cea mai bună și mai pură pentru ca imediat să mă facă să mă simt doar o bucată de carne în care dorea să-și adâncească unghiile și dinții. Orgoliile noastre s-au ciocnit cap în cap de atâtea ori încât au distrus orice sentiment, oricât de puternic.

Ne-am despărțit înainte să apucăm să fim împreuna. Dorințele mele timide, dorințele lui îndrăznețe s-au așezat undeva în adâncul inimii și au murit. Așa am crezut noi, eram siguri că așa este, până am ajuns din nou față în față. Siliți de circumstanțe ne vedem in fiecare zi… Am negat adânc orice emoție, orice dorință, orice vis, dar e din ce în ce mai greu. Dorințele noastre au înviat, dorințele noastre se zbat să iasă la suprafață.

Timpul ne-a schimbat atât de mult încât orice discuție care atunci era tabu, acum e una simplă, una naturală care își are locul la un ceai târziu înainte de deadline-ul unui proiect, la o cafea de amiază sau la o petrecere între colegi. Dorințele noastre coincid, atât de mult încât ai zice că am făcut-o de mii de ori. Eu știu exact cum îi voi mușca buza de jos, cum îi voi mângâia brațele puternice, cum îi voi strânge părul tuns scurt între degete și cum mă voi lipi atât de tare de el încât moleculele noastre se vor contopi. El știe exact cât de ușoară voi fi in brațele lui, cât de fierbinte îmi va fi respirația, cât de moale voi cădea la final. Eu știu, el știe… în fiecare secundă, în fiecare privire, în fiecare atingere dorințele noastre neconsumate se răzbuna.

Autor: Anonim

 

Lasă un răspuns

