One-night stand

Avea un corp dat dracului de bun. Înalt (mai înalt ca mine ceea ce este un plus în sine), un tors meșteșugit și niște fese de mi se scurgeau ochii. Mă felicitam pentru noroc. Cine-ar fi știut că unii bikeri pot arăta ca-n spoturile publicitare.

Era într-o perioadă fără simpatii și fără mari speranțe de a-mi găsi dragostea  vieții. Da sex oricum voiam. Și l-am găsit. Să fi căutat dragoste poate nu găseam (la sigur nu găseam).

L-am găsit pe un site de dating. Avea un portofoliu cu 2 poze. Una pe motocicletă și una pe plajă. Nici nu m-am gîndit că-mi va răspunde la salut, dar se pare că avea priză la profile-uri anonime.

La el am ajuns peste 2 zile. I-aș spune azi holtei înveterat. Apartamentul era virgin. Adică nu mirosea deloc a mîini de femeie. Nu, nu era dezordonat, dar avea ceva: asta se vedea în salteaua groasă din dormitor aruncată direct pe podea, în centrul muzical cu difuzor în fiecare dintre cele 3 camere, care-i zicea în surdină ceva de pe MaestroFM, în blidele puse una peste alta lîngă chiuvetă pentru comoditate și chiar lumînările aranjate în colțuri de cameră spuneau cert că nu, casa asta nu miroase a stăpână. Era ceva. Ah da, și în bucătăria lui pentru prima dată am văzut crema de mîini pusă lângă detergentul de vase (după asta am început și eu să fac așa). Deh! avea mîini frumoase.

Acționa după un scenariu foarte bine pus la punct. A gătit o cină ușoară, a aprins lumînări prin casă, cum am mai spus, muzica se auzea în fiecare colț al bîrlogului. Și asta a avut efect. Nu țin minte să mă fi relaxat așa în prezența vreunui bărbat până la el sau după, fără să fac uz de alcool.

A fost așa de bun că m-am gîndit că cel mai bun lucru este să nu fac nimic pentru a continua istoria. Mă temeam al naibii să sparg iluzia de poveste pe care mi-am făcut-o.

În schimb am rămas cu amintirea celui mai bun one-night stand.

După aceea l-am mai văzut odată, eram pe-o plajă, mă bronzam topless, dar asta e altă poveste…

Autor: Anonim.

Lasă un răspuns

