Petru Scaleţchi – despre mâncare, femei şi diplomație

petruBucatarii sunt Dumnezii femeilor ce nu pot gati. Nu stiu al cui Dumnezu o fi Petru Scaletchi, dar acest baiat de treaba face magie in bucatarie.

− Cum ești tu cu adevăratelea? Dacă dăm la o parte cojile una după alta, toate muierile de pe facebook, toate like-urile și inimioarele, comentariile?

– Trebuie să recunosc ca am foarte multe „coji” , o armura care ma ajuta sa ma protejez. Pe mine „cel adevărat” îl cunosc doar oamenii care mi-au castigat încrederea și în fata carora am dat jos armura. Și astăzi îmi pare rău că am fost  deschis fata de unele persoane, cuțitul în spate a fost băgat prea adânc.

Consider că am multe calități și abilități ce nu le prea întâlnești la bărbații contemporani. Poate nu sună prea modest, dar nu-mi pasă de părerea altora.

− Ai fost la un pas de a te căsători sau logodi, am citit asta pe google. De ce nu a mers?

– Nu vreau să dau detalii. Uneori, când povestea a luat sfârșit, cea mai bună explicație e tăcerea și un comportament neutru si adecvat.  Pot spune un lucru: nu crede o femeie când o iubești, crede-o când te iubește ea.

− Pozele cu mâncare si cele de la antrenamente pe care le postezi adesea pe facebook ce-ți oferă? O stare de bine, mai multă adorație sau de ce faci acest lucru?

– Eu fac sală pentru sănătate, dar nu pentru a avea succes la femei și de a le cuceri mai ușor. Consider că alte abilități mă pot ajuta să duc discuția din poziția verticala în cea orizontală, dacă asta-mi doresc. Pozele cu mâncare sunt pentru prietenii care se pot inspira, iar dacă-și doresc, pot să-mi scrie un mesaj privat și să afle rețeta. Stare de bine și adorație? Îmi place să o primesc live, nu virtual. Din like-uri și comentarii e de parcă ai primi plăcere de la sex cu o păpușă gonflabilă.

– Ai facut sex cu o păpușă gonflabilă? 🙂

– Nu, ar fi fost absurd.

− Cum crezi, dacă ai fi fost un bucătar bun, dar nu atât de cunoscut, dacă ai fi avut o condiție modestă, oamenii ar fi avut aceeași atitudine față de tine?

– Eu nu mă consider persoană publică, vedeta. Chiar fac mișto de asta. Poate sună ciudat, dar nu mă mândresc cu acest fapt. Dacă te porți frumos cu mine, voi fi drăguț și receptiv. Dar nu te aștepta să fiu bun, dacă incerci sa ma calci in picioare. Limba e destul de ascuțită, exact ca și cuțitele.

− Tu ar trebui cel mai bine să ai simțul mirosului femeii. Cum miroase femeia ta (femeia ideala)?

– Nu există femeie ideală. Și nici bărbați ideali… toti mai devreme ori mai tarziu trag câte un pârț. Femeia trebuie sa miroase a feminitate. Să se iubeasca și să se lase iubită de bărbatul ei.  Într-un film am auzit fraza „о чем с тобой трахаться?”. Dacă nu-mi este interesant să discut cu o femeie, atunci ea nu mă atrage nici sexual. Trebuie să recunosc, acum e foarte dificil să găsești o femeie cu miros deosebit, cu care ai vrea să adormi și să te trezești tot restul vieții. Am avut experiența în care am încercat să mă mint, considerând că mirosul acelei femei vreau să-l simt pentru tot toata viata. Am înțeles, însă, că nu poți să te impui să iubești un miros cu forța.

− Când ai făcut-o prima data? Nu la gătit mă refer 🙂

– Când am facut-o prima data, atunci  am și gătit…! La vârsta de 15 ani cu cea mai buna prietenă a unei cunoștințe de familie.

− Dirty talking. Cât de departe ajungi?

– Depinde de situatie si de persoana care este in fata. Cel mai interesant e că mai devreme ori mai târziu chiar si cele mai corecte fete gustă din dirty talking și nu mai pot fi oprite.

− Și dacă vorbim de dirty talking nu doar în dormitor, dar si in public… tu zici lucrurilor pe nume? Sau ești diplomat pana-n unghie?

– Eu sunt foarte atent la tot ce spun si țin minte practic totul… Nu vreau sa fiu prins cu armura jos și mă protejez cum pot. Fiecare discuție este calculată minuțios. Niciodată nu știi cum te poți trezi dimineața cu cineva cu care acum 12 ore te certai la cuțite și doreai sa-l arunci de la etajul 24.

− Cam câte femei ai ”hrănit” până acum?

– Destul de multe! Însă nu atât de multe cum cred unii. Eu gătesc și servesc gustoșenii doar femeilor care-mi sunt pe plac și care mă fascineaza prin felul lor deosebit de-a fi femeie. N-am folosit niciodata abilitatea mea de a gati pentru a ajunge în chiloții unei femei. Este prea ieftin pentru un barbat sa joace  așa cărți.

− Te asociezi cu eroul din „9½ Weeks”?

– Pentru a raspunde la aceasta intrebare am avut nevoie de 2 ore, am privit  filmul 🙂 Poate nu 100%,  dar am multe in comun. Aș putea spune că depinde de femeie și ce vreau eu de la ea. Îmi place să mănânc pește, cine a privit atent filmul va înțelege ce vreau sa zic.

− Când o femeie zice că mâncarea ta nu e gustoasa, cum reacționezi?

– Depinde cum o zice! Dacă o zice cu dispreț, atunci nu are ce căuta în viața mea. Nici ușa de la mașina nu i-o deschid. Daca e  provocatoare, o așteaptă un meniu ce poate dura toată noaptea.

    Este interzisă reproducerea totală  a conținutului. Orice preluare se poate face doar în limita a 500 de semne, cu citarea sursei și cu link către pagina acestui articol.

 

Secventa din filmul „9½ Weeks”

Lasă un răspuns

