Cartea 18+ a Lolei Majeure

Interviu realizat de către Elena Guțu, portalul diez.md  Despre sâmburii de avocado și viitoarea mea carte.

1507921_1629808567265969_222714602845032615_nScrie îndrăzneț, despre teme tabu, într-o manieră originală. Lola Majeure e un inginer al cuvintelor, dar nu se declară scriitoare, încă. Textele ei au „ieșit” de pe blog și au ajuns să fie tipărite pe hârtie. Lola este autoarea cărții „Sweet Vera Cruz”, iar acum o pregătește pe cea de-a doua „7 zile din Rai”. Despre scriere, personaje, conflicte și de ce scrie despre sex, dar nu despre sâmburii de avocado citiți în interviul de mai jos.

Elena, Maria, Ana, Lidia, Virginia, bloggeriță sau scriitoare, cine este Lola, în realitate?

„Sunt femeia care niciodată nu s-a uitat la „Sex in the City”, „Bridget Jones Diary” și care sforăie până târziu în diminețile de sâmbătă. Gata, nu mai am niciun secret. Cred că e prea devreme să susțin că sunt „scriitoare”, pentru că eu îmi dau bine seama unde mă situez pe scara de la 1 la 10. Când o să fiu acolo unde îmi doresc, fără niciun fel de modestie am să zic că sunt și „scriitoare”, spune bloggerița. Deși blogul are destul de mulți vizitatori, acesta nu îi aduce nicio para, uneori, din cauza unor postări care aprind spiritele, poate să „cadă”, apoi își revine. Lola, în realitate, lucrează într-un domeniu străin de literatură, acolo unde se adună, se scade, dacă nu se ajunge, iarăși se adaugă. Cu toate acestea, pe blog este o femeie care scrie, scrie, așa cum gândește.

„Personajele mele din cărți sunt oameni care au caractere, nu stau toată ziua în chiloți și se pupă”

„Au fost oameni care mi-au zis că aș fi altfel în carte. Se așteptau probabil să fiu mai superficială, să vorbesc numai și numai despre sex fără a atinge  alte teme. Unii cititori au apreciat anume această latură a cărții. Pe blog sunt eu și doar o mică parte din mine. În carte sunt destinele mai multor oameni. Desigur, ei sunt produsul imaginației mele, dar au caractere diferite, simt diferit, acționează diferit, nu stau toată ziua în chiloți și se pupă” spune Lola. Scrie, spune ea, pentru că s-au adunat prea multe idei în cap și preferă să le așterne pe hârtie decât să se răscolească doar în capul ei. Despre perioada sa înainte de a scrie pe blog ea spune: „Înainte eram mai tânără și mai proastă, nu aveam așa gânduri, nu aveam timp pentru ele. Peste 10 ani probabil că voi spune exact același lucru”.

Scrie descătușat despre erotism iar acest subiect  nu este unul pe care toți să-l accepte, fiind catalogată ca vulgară:„M-am ciocnit cu oameni care nu recunosc existența cuvântului „pi#dă”, oameni cărora le mai trebuie vreo sută de ani ca să-și schimbe gândirea. Uneori, atunci când postez ceva pe facebook, pot eu însămi să cenzurez, pe blog și în carte, însă, „pi#da” e fără punctișor.  Mi-au zis că aș fi vulgară, de alt soi cumva. Dar până și cele mai distinse doamne se pișă, e aceeași gaură,  deci toate avem… continuarea o găsești AICI.

 

 

Lasă un răspuns

