Бля

A70-6831

Riscul meseriei de om care scrie pe blog și are o carte proaspăt editată sunt cetățenii idioți sau porci (de la caz la caz, este ”și„ nu ”sau„). Câteodată, boala decurge lent şi îndelungat, alteori – te ia prin surprindere.

Pupătura în fund.

Ce-mi place cum scrii, vai  cât ești de dulce, exact pe starea mea e asta. Fa, ești Soarele meu, regina mea, pupa-ți-aș mâinile, spăla-ți-aș podelele din bucătărie. Hai să ieșim la un ceai!

Ei, fut!

Chizduiala 

Cine te crezi? A cui ești? Da ești urâtă, da ai dinți cariați, azi plouă și ni-e trist și eu vreu să-ți scriu prostii, da nu vreu să-mi răspunzi la fel.

Block

Niorlăiala 

Eu vreau o femeie matură… sau una mai tânără..sau una oarecare… adică, eu vreau… De vreo 3 ani vreau, dar nu am.

Profund violet.

Trollingăială

S … Sal … Salut … Salutare…  Aha… da? da! o, da!

Sună-ți părinții, întreabă-i ce mai fac. Mergi și fute-ți vecina. Nu fute capul.

Carnivorii

Cei mai periculoși. Vor bucăți din tine. Vor gratis. Dacă au plătit 70 lei pentru o carte, își imaginează că pot să-ți ceară inima și toate borcanele cu murături din beci. Ai plătit pentru munca mea. Nimeni nu ți-a pus pistolul la tâmplă. Am postat fragmente din „Sweet Vera Cruz”, ți-ai putut da seama despre ce e, dacă ți-ar plăcea. Ai cumpărat, ți-a plăcut. Ai plătit pentru plăcerea ta. Nu ți-a plăcut, fute un cap în perete, altă dată să nu fii bleg, să te informezi înainte de a cumpăra ceva.

Eu îmi respect cititorii.

Porciilor le pun belciuge.

Un răspuns la „Бля

Lasă un răspuns

