Colecție (dorință de primăvară)

nu copia sukaV-am promis în primăvara lui 2014 că am să vă povestesc fanteziile mele. Ele nu țin de costume de Scufită Rosie sau de sex în Parlament, ci de categorii de bărbați. Pentru mine ei sunt sexy. Cand îi privesc vreau sex.  Mult sex cu multă sudoare

Gângăviții. Îi aud cum pronunță cuvintele și simt cum nările mi se umflă, iar aerul devine tot mai greu de respirat. Am o curiozitate bolnavă referitor la acești bărbați: vreau să-i aud cum rostesc cuvintele (și dacă rostesc măcar ceva) atunci când termină. Mă ofer să le fiu logoped.

Martorii lui Iehova. Umblă câte doi. Nu-i o problemă. Sunt atât de călcați, atenți ca nu cumva păcatul să le intre-n urechi, întinși, încordați, cu unghiuțele tăiate din carne, cu gulerul cămășii aspru, iar pielea gâtului netedă. Și ei netezi ca suprafața unui tort pe care o gospodină o tot netezește și-o netezește, o face frumoasă, atrăgătoare. Da turtele-s arse, umplutură-i amară. Da ea o netezește, să placă ochiului, copiilor, lui Dumnezeu. Și dintr-o dată, să bagi degetele-n tortul ista, adânc… adânc. Și să-l (i) zgârâi.

Lucrătorii de la bancă.

– Doamnă, vă pot ajuta cu ceva?

– Scoate pantalonii!

Bijutierii. Au mâini fine. Miscări fine. Se mișcă fin, încet, cu răbdare. La sigur ar simți cum tresare clitorisul. Și-ar avea răbdare. Multă răbdare să-l lingă.

Bărbații care poartă papion. Dezgustători. Aștia, deloc sexy. Pentru asta trebuie să-i fut. Măcar unul din toată hoarda de papionați.

Benicio Del Toro. Nu pot scăpa de asta.

Duc crucea.

9 răspunsuri la „Colecție (dorință de primăvară)

  1. Nu știu la care te referi tu ca ”Gângăviți” dar eu cunoșteam pe vremea liceului o fată care era ”Rârâită”… știi din ăia care nu pot pronunța litera ”R” 🙂 ei, și una alta am devenit noi oarecum apropiați, și venea la mine în cameră când eram singur, și probabil avea și ceva fantezii pe care ar fi vrut să le realizeze, dar cum numele meu conține acea literă…. pe mine mă umfla râsul când îmi imaginam că m-ar fi chemat pe nume în timpul sexului.

    Mai târziu și-a îndreptat atenția spre un prieten pe care-l chema ”Ion” :D, cu el nu avea asemenea problemă (cred).

    Și acum mă ia râsul, deși cred că acum m-aș lăsa futut de ea … dacă i-aș astupa gura cu ceva 🙂

      • 🙂 de asta acum ”bat fierul cât e cald” pentru că apoi îți pare rău de ceea ce ”ai fi putut face” în loc de ”ce ai făcut”.

      • … și peste ceea ce ai făcut deja, chiar dacă-ți pare rău, ai putea să treci, dar dacă nu ai făcut, rămâne asta ca un laitmotiv care periodic te macină.

Lasă un răspuns

