Dedicaţie vecinei mele

Valentina are sâni frumoşi. Să vreau să mint, nu-mi permite conştiinţa.

Mai are şi un caine, nu stiu ce rasa ca nu ma pricep. Eu numesc „crenvuşti” asa caini.

Graţie imaginaţiei vecinei mele, am fost internată în clinică pentru dezalcoolizare, au avut un roman cu un bărbat însurat care avea doi feciori, am făcut avort, iar culoarea naturală a părului meu nu este alta decât roşcata.

Vecina mea nu are pic de tact. Dar, nu este o prefăcută. Asta îmi place. Într-o zi am avut alergie de la medicamente. Am mers la market şi am întalnit-o. Dintr-o dată, aşa ca să audă toată lumea de acolo, dar absolut sincer mirată :” Da ce ai la faţă??? Araţi ca o sfeclă!! Alergie, da? Are să treacă!”1688536_596633790391382_1551247069_n

Valea, Valentina, da fii un pic mai femeie, da minte frumos şi zi ca arat bine şi după asta du-te şi spune la toată lumea că arat da dracu.

Dar, Valentina nu e aşa. Alt exemplu: mi-am luat o geantă nouă. Valea zice ca ar fi bine daca şi ea ar avea una ca aceasta, pentru că are palton în aşa culoare. „Naţi-o, Valentino, mai am genţi!” Şi, fără făţărnicia, care este obligatorie în aşa situaţii, Valea ia geanta, îmi zice „mulţumesc” şi gata.

Nu mă uit la ştiri. Valea se uită, iar eu le aud de peste perete.

Anul trecut Valea a rămas fară televizor.. Timp de 2 luni, aproape în fiece seara, venea la mine să priveasă o telenovelă. Am ajuns şi eu să mă uit la toată dulcegăria mexicană. Mai mult – ea şi-a cumpărat alt televizor, iar eu am privit continuarea telenovelei.

Vecina mea nu are bărbat, permanent. Cei temporari sunt nişte idioţi. A fost o vreme când era îndrăgostită, presupun că era cineva cu un cap mai sus decât toţi pe care i-a avut pâna atunci. Se schimbase în comportament:

– mătura prea des scările

– îşi trăgea conturul buzelor cu creion de altă nuanţă

– cea mai substanţială schimbare: nu mai zicea „mă duc după paine” ci „după franzelă”. Încerca să fie la înălţime.

Facturile mele întotdeauna trec prin mainele Valentinei. Şi  nu doar facturile – scrisorile, tot. Un om informat este un om puternic!

Valentina este puternică ca o iapă.

În felul meu ţin la vecina mea. Şi ea mă simpatizează, periodic.

28 de răspunsuri la „Dedicaţie vecinei mele

Lasă un răspuns

