Pop! Six! Squish! Uh uh, Cicero, Lipschitz!

Am început să ies cu el ca să scap cât mai repede posibil de fostul meu, care era, uneori, cam narcoman din mine. Nu a fost cea mai bună idee, mai bine îmi legam o piatră la gât şi mă duceam la iaz.

Cam din a doua săptămână de cuplare, mă gândeam cum i-aş omorî întreaga familie idioată. Aşa gânduri mă calmau şi adormeam mai repede.

În relaţia noastră eram 3: eu, el şi soră-sa. Dacă îl durea capul, o suna să o întrebe ce pastile să bea (de parcă eu i-aş fi dat laxative în loc de analgetice. Ei bine, chiar i-aş fi dat cîteodată), dacă afară ploua, sora lui mult iubită şi înţeleaptă îi spunea cu ce e mai bine să se îmbrace. Eu cred că dacă ar fi întrebat-o cu ce să îmi umezească anusul, apoi ea şi asta i-ar fi spus… sau poate ar fi venit ea însăşi să scuipe.

Mâncam la bucătărie, făceam sex în dormitor, în baie – ne spălam pe dinţi. Să îmi fi ars curul că nu mă lua pe masa unde mâncam. Şi mai tot timpul ne futeam cu anacruză – fără partea introductivă, direct la subiect.

În fiecare dimineaţă, vreo 10 minute îşi curăţa pantofii. De la atâta frecătură cu peria, eu mă trezeam şi nu mai adormeam cât de tare nu băgam după asta capul sub pernă.541312_279322532178499_1476609147_n

Familia lui era la curent cu ce mă îmbrac, ce cumpăr, cât dau pe ce cumpăr. Iar dacă din motive şi până acum neînţelese de mine, el îmi cumpăra flori (eu ştiam că nu le prea are la inimă şi că nu-i stă în fire să dăruiească), până seara toţi ai lui ştiau în ce vază stau florile.

Eu tare speram ca el să mă înşele. Nu l-a ajuns capul.

Răbdarea mea a durat 5 luni. După asta, de la atâta abstinenţă emotională, am dat-o, iar pe iarbă.

2 răspunsuri la „Pop! Six! Squish! Uh uh, Cicero, Lipschitz!

Lasă un răspuns

